سوالات متداول
- بخش دورهها
مراحل و فرایند گارانتی
برای اینکه به تو اطمینان بدیم که ما از محتوای دورههای ما ۱۰۰ درصد مطمئن هستیم، برای تمامی دورهها گارانتی بازگشت وجه قرار دادیم و این به این معنی هست که دقیقا چیزی رو یاد میگیری که با عناوین سرفصلها یکی هست و چنانچه دورهای که شرکت کردی با عناوین درج شده در صفحه دوره مغایرت داشت، ۱۰۰ درصد مبلغ پرداختی تو بهت برمیگردونیم.
و بدون که ما شعارمون در کافه آموز یار اینه: تو لایق بهترین آموزشها هستی!
مراحل و فرآیند گارانتی:
- دوره حتما از سایت کافه آموز یار باید به اسم شما خریداری شده باشه!
- تاریخ بازگشت وجه نهایتا ۳۰ روزه هست و تو این تایم باید درخواست بدی!
- موردی که با عناوین دوره مغایرت داشت رو برای پشتیبانی که در فوتر لینک شبکه اجتماعی و در سایت از طریق تیکت به واحد مربوطه بفرستی؛ درخواست بررسی میشه و نتیجه اگه مثبت بود وجه به شما عودت داده میشه.
نکته: بازگشت وجه فقط برای دورههای تکمیل شده قابل اجرا هست نه دورههای در حال پیش ثبتنام و یا در حال برگزاری!
چرا دورهها در اسپات پلیر برگزار میشه؟
قبلا بصورت فایل دانلودی بود اما برخی از افراد سودجو با انتشار دورههایی که با زحمت بسیار تهیه و با هزینه هنگفت ارائه شدن رو رایگان پخش میکردن و ما برای جلوگیری از این اتفاق دورهها رو منتقل کردیم بر روی اسپات پلیر.
آزمون دورهها به چه صورت گرفته میشه؟
با توجه به صلاح دید مدرس دوره، در اسپات پلیر آزمونهایی هر جلسه /هر چند جلسه/پایان دوره از شما گرفته میشه که باید در آزمون نمره قابل قبول رو دریافت کنین.
صدور مدرک دورهها به چه صورت ارائه میشه؟
ابتدا دقت کنین ملاک انتخاب شما در استخدام شدن یا ارائه پروژه، مهارت و نمونه کار شماست! اما یه گواهی هم پس از قبولی در آزمون برای شما بصورت دیجیتال ارایه میشه که اگه جایی نیاز به ارائه داشتین، بتونین ارائه بدین. اگه نیاز به گواهی بصورت فیزیکی هستین هم میتونین با پرداخت هزینه از ما دریافت کنین تا براتون ارسال بشه.
برای دریافت پشتیبانی و سوالاتمون از کجا باید اقدام کنیم؟
برای پشتیبانی باید از طریق تیکت اقدام کنین که در پنل کاربریتون این بخش قابل مشاهده هست.
تا چه زمانی میتونم از پشتیبانی دوره استفاده کنیم؟
از زمانی که دوره رو تهیه میکنین تا ۹۰ روز پشتیبانی ویژه دارین و پس از این تایم دیگه شامل پشتیبانی نمیشین. البته لازم به ذکر هست که این حالت فقط برای دورههای تکمیل شده در نظر گرفته شده نه دورههای پیش ثبتنام و در حال برگزاری! (علت: چون معلوم نیست چقدر زمان میبره تا دوره تکمیل بشه و بخاطر رعایت حقوق شما این قانون شامل این حالتها نمیشه)
اگه پشتیبانیمون تموم شده باشه و بخوایم دوباره داشته باشیم باید چیکار کنیم؟
با توجه به صلاح دید مجموعه کافه آموز یار اگه شامل طرح تمدید پشتیبانی باشین میتونین با پرداخت ۳۰۰ هزار تومان مجدد پشتیبانی ۹۰ روزه رو داشته باشین.
پشتیبانی شامل چه مواردی هست؟
پشتیبانی شامل سوالاتتون راجع به جلسات هست و باید دقت کنین مواردی که در جلسات کامل بهش پرداخته شده در پشتیبانی پاسخ داده نمیشه چرا که باید با دقت جلسات رو دنبال کنین و هر جا متوجه نشدین یا به مشکل خوردین سوالاتتون رو بپرسین.
آیا امکان مشاوره اختصاصی با مدرس دوره وجود داره؟ چگونه؟
بله این امکان وجود داره؛ از پنل کاربری یه باکسی به رنگ نسکافهای با عنوان “جهت دریافت مشاوره یک ساعته با مدرس کلیک کن” وجود داره که با کلیک بر روی این متن و پرداخت هزینه مشاوره ۱ ساعته میتونین با مدرس بصورت آنلاین که اطلاعاتش برای شما ارسال میشه، داشته باشین.
چرا دیدن دورهها مدتش یکساله هست؟
این مورد فقط شامل دورههای تکمیل شده در نظر گرفته شده نه دورههای پیش ثبتنام و در حال برگزاری!(علت: چون معلوم نیست چقدر زمان میبره تا دوره تکمیل بشه و بخاطر رعایت حقوق شما این قانون شامل این حالتها نمیشه) و به این علت یکساله هست چون هزینه آنلاین نگه داشتن دوره برای ما سالانه هست. از سمت دیگر با هزینه بسیار پایین (۱۰% کل مبلغ فعلی دوره) میتونین برای سال بعد آپدیت دورهها رو دریافت کنین.
- بخش حساب کاربری
چگونه برای خودمان تصویر پروفایل درج کنیم؟
برای این کار به پنل کاربریتون مراجعه کنین و از منوی پنل گزینه ویرایش پروفایل رو کلیک کنین؛ اینجا میتونین تصویر پروفایل، نام و نام خانوادگی و تغییر رمز حسابتون رو انجام بدین.
چگونه در کافه کست، پادکست بفرستیم؟
برای این کار به پنل کاربریتون مراجعه کنین و از منوی پنل گزینه ارسال ویس (کافه کست) رو کلیک کنین؛ اینجا میتونین با توجه به قوانینی که در صفحه درج شده برامون پادکستهاتون رو ارسال کنین تا با نام شما در کافه آموز یار منتشر بشه.